Najczęstsze pytania

Czy ceny podane sklepie są cenami brutto, czy ceny w sklepie stacjonarnym różnią się od cen w sklepie internetowym?

Ceny podane na stronie internetowej naszego sklepu obowiązują tylko w przypadku zamówień i rezerwacji złożonych za jej pośrednictwem. W sklepie stacjonarnym ceny niektórych produktów mogą się różnić od tych prezentowanych w serwisie origo.com.pl

W przypadku zamówienia lub rezerwacji (złożonych za pośrednictwem naszej strony internetowej) obowiązująca cena produktu to ta, która widnieje w sklepie internetowym (nawet jeśli wartość tego samego towaru w sklepie stacjonarnym jest wyższa).

Wszystkie ceny prezentowane przy produktach na stronie naszego sklepu internetowego origo.com.pl są cenami brutto.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były dostępne, a termin realizacji zamówienia nie przekraczał od 1 do 5 dni roboczych. Termin realizacji rozpoczyna bieg po: potwierdzeniu zamówienia przez Klienta w przypadku płatności przy odbiorze lub otrzymaniu płatności w formie przedpłaty, na konto Sprzedawcy. Termin realizacji kończy bieg w chwili realizacji wysyłki – odbioru przesyłki przez kuriera, lub umożliwienia odbioru osobistego zamówionego towaru. Sprzedawca dopuszcza jednak sytuacje, w której termin realizacji będzie dłuższy m.in. z przyczyn powstałych przez dostawców Sklepu, lub w przypadku towarów sprowadzanych lub produkowanych na specjalne zamówienie Klienta. Informacja o dłuższym niż standardowy czasie realizacji będzie podawana przez nas po potwierdzeniu zamówienia

Czy można dokonać płatności kartą ?

Tak,  można dokonać płatności kartą wybierając płatność Przelewy24.

Płatność za zamówienie może odbywać się w formie gotówkowej: gotówka przy odbiorze towaru, w tym pobranie – płatność gotówką przedstawicielowi firmy kurierskiej przy odbiorze przesyłki; oraz bezgotówkowej: przelew tradycyjny(płatność przelewem na podstawie faktury proforma lub danych zawartych w potwierdzeniu zamówienia), przelew bezpośredni Przelewy24 (bezpośrednio po złożeniu zakupów i wyborze przelewu bezpośredniego, Klient zostanie przekierowany na stronę płatności) oraz płatność kartą płatniczą Przelewy24 (bezpośrednio po złożeniu zakupów i wyborze płatności kartą, Klient zostanie przekierowany na stronę płatności).

Jak wyceniany jest transport produktu gabarytowego oznaczonego "do wyceny" ?

Przy przesyłce bez pobrania koszty transportu produktów gabarytowych wynoszą od 30 zł netto do 188 zł netto. Po dodaniu produktu gabarytowego w koszyku pojawi się informacja „Do wyceny”, „koszt transportu po uzgodnieniu”. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie mailem wraz z dodanymi kosztami transportu. Zawsze ustalamy najlepszy wariant wysyłki, tak by zminimalizować koszty logistyczne. Klient po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia wraz z kosztami nie jest zobowiązany do przyjęcia oferty. Zamówienia produktów gabarytowych i szklanych powyżej kwoty 3000 zł wysyłamy do Klienta firmą spedycyjną na własny koszt przy przesyłce bez pobrania. W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami już na etapie składania zamówienia. Kontakt telefoniczny : 61 662 15 15

Czy można negocjować cenę online?

Możliwa jest negocjacja cen on-line. Produkty podlegające negocjacji oznaczone są ikoną „negocjuj cenę”. Po dodaniu produktu do koszyka można zaproponować swoją cenę brutto Towaru.  Propozycja Klienta będzie rozpatrzona przez Sklep, a o decyzji Klient zostanie powiadomiony emailem.  Do skorzystania z funkcji negocjacji konieczne jest zalogowanie w Serwisie.

Jeśli interesuje Państwa zakup hurtowy produktu nie oznaczonego ikoną „Negocjuj cenę” , proponujemy skorzystać z zakładki „Hurt”.